У Винниківській санаторній школі розпочали дворічний проєкт «Перезавантаження лідерів освіти»

У Винниківській санаторній школі розпочали дворічний проєкт «Перезавантаження лідерів освіти»

14-18 червня у Винниківській санаторній школі відбувся перший модуль проєкту Школи громади «Перезавантаження». Загалом програма триватиме два роки. Участь у ній візьмуть орієнтовно 300 осіб щороку. Мета проєкту – допомогти школам стати центрами громад, оскільки представники ТГ потребують знань і навичок у самостійному формуванні спроможної мережі закладів освіти для забезпечення надання якісних і доступних освітніх

14-18 червня у Винниківській санаторній школі відбувся перший модуль проєкту Школи громади «Перезавантаження». Загалом програма триватиме два роки. Участь у ній візьмуть орієнтовно 300 осіб щороку.

Мета проєкту – допомогти школам стати центрами громад, оскільки представники ТГ потребують знань і навичок у самостійному формуванні спроможної мережі закладів освіти для забезпечення надання якісних і доступних освітніх послуг з урахуванням ефективного використання наявних ресурсів та стратегічного планування розвитку освіти на відповідній території.

«Ідея просвітницького освітнього проєкту належить Мар’яні Дмитрів, – розповіла директор Винниківської санаторної школи Лілія Свистович. – Здійснюють його ГО «Школа мрій» та структурний підрозділ «Школи мрій» – «Інститут народної освіти» – на базі Винниківської санаторної школи. Протягом 14-18 червня у Винниках навчалися керівники та їх заступники з одинадцяти шкіл п’яти територіальних громад – Жовтанецької, Козівської, Сколівської, Мостиської та Львівської».

Програма враховує нові підходи до повноважень освітніх управлінців та органів громадського самоврядування, зумовлені процесом децентралізації в Україні та визначені законодавством, а також пріоритети Стратегії розвитку Львівщини на період 2021–2027 років.

«Сьогодні директори відчувають нестачу ефективних інноваційних управлінських навичок, проте прагнуть бути сучасними управлінцями, спроможним керувати освітніми системами відповідно до викликів часу. Тому завданням програми є удосконалення управлінських процесів керівників відділів освіти, директорів шкіл та їх заступників, створення передумов для впровадження автономії шляхом надання знань ефективного менеджменту,  інструментів, алгоритмів дій стратегічного управління, – розповіла керівник проєкту Мар’яна Дмитрів. – Реалізація програми забезпечує розвиток професійних компетентностей за чотирма основними напрямами діяльності керівника: стратегічний розвиток закладу загальної середньої освіти; керівництво та моніторинг якості освітнього процесу; розбудова відносин у колективі та громадою на засадах лідерства і партнерської взаємодії; особистий безперервний професійний розвиток керівника».

Учасники програми удосконалювали знання щодо стратегічного планування, академічної, організаційної, кадрової  автономії.

Тренерами програми є тренер з командної взаємодії, фахівець із психічного здоров’я в організаціях, керівник центру розвитку “Перезавантаження” Євген Федічкін; психолог, бізнес-тренер, засновник освітнього проєкту “Тренери школам” Віталій Бєлов; директорки шкіл Оксана Клепуц, Лілія Свистович, Жанна Анкушина-Король і керівник програми Мар’яна Дмитрів.

Підсумком першого року програми буде захист проєкту (представлення власної стратегії розвитку та напрацювань для запровадження внутрішньої системи якості освіти), а другого – захист проєкту, сфокусованого на побудові системних зв’язків у громадах навколо школи.

visnyk
ADMINISTRATOR
PROFILE
Лариса КУБСЬКА

Дивіться також

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано. Обов'язкові поля позначено *

Cancel reply

Останні новини