Фінал Всеукраїнського конкурсу «Еврика»: учнівські проекти вразили цікавими ідеями та їх представленням

Чому не потрібно годувати голубів, як зробити, щоб дошка сама витиралася, чим має приваблювати сучасний музей? На ці та багато інших запитань шукали відповіді старшокласники з усієї України, які взяли участь в інтелектуальному проекті «Еврика», фінал якого відбувся сьогодні, 22 листопада, в Українському католицькому університеті. Працювати  в команді на спільний результат Інтелектуальні віражі запропонували школярам

Чому не потрібно годувати голубів, як зробити, щоб дошка сама витиралася, чим має приваблювати сучасний музей?

На ці та багато інших запитань шукали відповіді старшокласники з усієї України, які взяли участь в інтелектуальному проекті «Еврика», фінал якого відбувся сьогодні, 22 листопада, в Українському католицькому університеті.

Працювати  в команді на спільний результат

Інтелектуальні віражі запропонували школярам засновники конкурсу – Винниківська санаторна школа-інтернат і ГО «Школа мрій».

Всеукраїнський проект став потужним поштовхом для учасників із Донеччини, Черкащини, Миколаївщини, Волині, Тернопільщини, Львова і Львівщини до дослідницької діяльності за різними напрямами – літератури та музейництва, екології та зоології, інформатики та технологій.

«Еврика» впевнено увійшла на освітню інтелектуальну платформу у 2016 році. Два роки конкурс відбувався за форматом представлення учасниками домашніх напрацювань у різних галузях науки.

Цього року придумати, дослідити і продемонструвати якусь цікавинку вже було замало.

«Наш конкурс отримав продовження в новому форматі, – розповіла директор Винниківської санаторної школи-інтернату Лілія Свистович. – Діти, серед яких усі лідери, бо школи делегували найкращих, мали не тільки створити щось креативне, а й навчитися працювати в команді, дослухатися один до одного, враховувати думку один одного. І з цим завданням вони справилися, представивши неймовірні проекти».

Завітали на презентацію учнівських робіт партнери «Еврики» – Дім І.Франка, Львівський природничий музей, IT STEP University та Український католицький університет.

Усі проекти вразили насамперед ідеями, які в них закладені, швидкістю виконання, злагодженою роботою команд.

«Музей догори дригом»: перевтілення і реп про Франка

«Гуманітарний» проект «Музей догори дригом», майданчиком для якого був Дім Франка, підсумував роботу різного спрямування. Учасники вивчали, як працює цей сучасний музей, ходили на екскурсії (театралізовані та звичайні), побачили фонди і те, що не показують звичайним відвідувачам, а найцікавіше – перевтілилися в персонажів  епохи Франка, читали реп про Франка. І все це для того, щоб показати, який музей вважають «живим».

Смарт-клас, яким керують голосом

Підняв присутніх із місць через цікавість зазирнути всередину макет смарт-класу, який презентували учасники цього проекту. Розказавши, що уявляли під назвою «смарт-клас», і яким він насправді виявився, старшокласники наочно продемонстрували можливості новинки.

Зі звичайної картонної коробки зробили макет класу, в якому вмикається-вимикається світло, опускаються-піднімаються жалюзі, сама витирається дошка за допомогою голосової команди. Не втрималася і спробувала «покерувати» міні-класом і Лілія Свистович, зацікавившись можливостями функціонування на відстані.

Такий складний технологічний проект дітям допомогли опанувати викладачі та студенти IT STEP University.

«Один із найбільших позитивів цього проекту – комунікації, які ми отримали, – зазначив ректор університету Віктор Волошин. – Для студентів це був гарний майданчик для реалізації себе як менторів. Технічно допомогла зреалізувати проект професор Олена Винокурова. Діти побачили, що потрібно вміти не тільки придумати і зробити, а й навчитися продавати свою роботу».

Як дбати про тварин правильно

Величезну кількість інформації опанували й структурували, зумівши вибрати найцікавіше, учасники проекту «Право на місто», над яким вони працювали разом із співробітниками Львівського природничого музею. Діти шукали шляхи, які б допомогли захистити тварин у місті. Коротко, чітко й пізнавально вони розповіли про користь для людей бджоли, метелика, павука, сонечка, голуба, ластівок, горобців, качок, лисиці, білки, кажана. Показали соціальне відео про те, чому не треба годувати голубів (бо вони здатні самі про себе подбати), чим не можна годувати качок тощо, закликавши: «Дбайте про птахів правильно». Старшокласники підготували банери з корисною інформацією, які пропонують розмістити там, де живуть тварини.

Дерево «Еврики»

Кожен учасник кількома словами розказав про те, що дала йому участь у проекті. А щоб показати його потрібність, «вдягнули» дерево «Еврики» яблуками. Хто усім задоволений – начепив жовте яблуко, хто хотів би щось додати – зелене, а кому чимось не сподобався конкурс – червоне. Червоні яблука з’явилися на дереві тільки з однієї причини – замало конкурсних днів, діти хотіли б більше часу провести разом.

Лілія Свистович подякувала партнерам проекту, творчій команді Винниківської школи-інтернату за злагоджену роботу.

Старшокласники отримали сертифікати учасника Всеукраїнського інтелектуального конкурсу «Еврика», флешки та підківки на щастя, які робили на майстер-класі від Центру опіки сиріт у перший день проекту.

visnyk
ADMINISTRATOR
PROFILE
Лариса КУБСЬКА

Дивіться також

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано. Обов'язкові поля позначено *

Cancel reply

Останні новини