Остап Готь розповів, як працюють маркетингові стратегії на прикладі винниківських проектів, які перемогли в Громадському бюджеті Львова

Остап Готь розповів, як працюють маркетингові стратегії на прикладі винниківських проектів, які перемогли в Громадському бюджеті Львова

Сьогодні, 15 травня, у студії медіа-хабу «Твоє місто» відбувся черговий ефір із циклу «Твій бюджет участі». Участь у дискусії, в якій йшлося про успішні проекти Личаківського району, взяв представник ГО «Інститут активної громади», що діє у Винниках, Остап Готь. Він розповів про маркетингові принципи створення проектів, висновки і поради як можна оригінальну ідею втілити в

Сьогодні, 15 травня, у студії медіа-хабу «Твоє місто» відбувся черговий ефір із циклу «Твій бюджет участі». Участь у дискусії, в якій йшлося про успішні проекти Личаківського району, взяв представник ГО «Інститут активної громади», що діє у Винниках, Остап Готь.

Він розповів про маркетингові принципи створення проектів, висновки і поради як можна оригінальну ідею втілити в реальність завдяки програмі Громадський бюджет Львова.

«Сильний бік наших проектів у тому, що ми залучаємо людей, які є фахівцями в різних сферах, робимо архітектурні візуалізації тощо і працюємо командою», – зазначив Остап Готь.

У переліку громадського бюджету Личаківського району м. Львова усього вісім проектів-переможців, із них три – винниківських.

Наші проекти-переможці – «Сучасний шкільний простір (капітальний ремонт і облаштування холу школи № 29 м. Львова» (автор – Оксана Москалик, бюджет – 499 930 грн), «Школа єдиноборств та самооборони для дівчат та хлопців у м.Винники» (автор – Остап Готь, бюджет – 499 829 грн) і «Винній Горі – сучасний дитячий ігровий майданчик» (автор – Андрій Вівчар, бюджет –498 337 грн).

visnyk
ADMINISTRATOR
PROFILE
Лариса КУБСЬКА

Дивіться також

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано. Обов'язкові поля позначено *

Cancel reply

Останні новини